9 Nisan 2012 Pazartesi

SINIF MEVCUTLARI 30'A İNİYOR

Kartal İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ilçedeki okulların;bina-araç-gereç mevcudunu ve ihtiyaç durumunu belirlemek için kapsamlı bir çalışma başlattı.


MÜHAM

İSTANBUL- Kartal İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Mart ayı ortalarında başlatılan ve Nisan ayı sonuna kadar tamamlanması planlanan çalışma başlatıldı. TBMM'de görüşülüp kabul edilen 4+4+4 eğitim modeline Kartal ilçesinin bu yeni sisteme geçişde kolaylık sağlayacak bir çalışma olduğu belirtildi.

Kartal İlçe Milli Eğitim Müdürü Bahattin Gök, Kartal'daki durumu ortaya koymak için saha çalışması başlattıklarını anlattı. Milli Eğitim Müdürü Gök,''Milli eğitimin bina-araç-gereç durumunu ortaya koyan bir saha çalışması yapıyoruz. Çalışmayı Nisan ayı sonunda bitirip bir rapor halinde Milli Eğitim Bakanlığına göndereceğiz.''dedi.

Kartal Milli Eğitim Müdürlüğü olarak, ''ilçede tekli eğitim sistemine geçebilmeyi ve sınıf mevcutlarınıda 30'un altına indirmeyi planladıklarını söyledi. Milli Eğitim Müdürlüğü olarak  bütün gücümüzle bu hedefleri gerçekleştirmeye çalışacağız.''şeklinde konuştu. Bahattin Gök,4+4+4 eğitim modeline ilçe hazır mı? sorusuna da hazır olduğunu eksiklerinde en kısa sürede giderilip daha verimli bir hale getirmek için son güçlerine kadar çalışacaklarına kaydetti.









İlgili Haber Linki

Murat ALBAYRAK
HİT-4 070503048

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder