9 Nisan 2012 Pazartesi

Bakan Dinçer'den Sınav Sistemine Eleştiri


Bakan Dinçer'den Sınav Sistemine Eleştiri


MÜHAM

Milli Eğitim Bakanı Ömer DinçerTürkiye'deki sınav sisteminin eğitim üzerinde önemli bir rol oynadığına değinerek, "Sınav sistemini değişecek ve öğrenciler kendi yeteneklerine göre istedikleri alanda ilerleyecekler" şeklinde açıklama yaptı.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer,Türkiye'deki sınav sisteminin eğitimin üzerinde alanında belirleyici bir etken olduğuna dikkat çekerek, "Türkiye'deki sınav sistemi değişecek ve öğrenciler kendi yeteneklerine göre istedikleri alanda ilerleyecekler" dedi.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Avşar İlk Öğretim okuluna yapmış olduğu ziyaret sonunda basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Ülkemizde sınav sisteminin eğitimi olumsuz şekilde etkilediğine değinen Bakan Dinçer, öğretmen atamaları ile ilgili soruya ise şöyle yanıt verdi "Öğretmenler sürekli değiştikçe öğrenci başarılı olamaz bu neden öğretmen atamaları konusunda farklı bir yol arayışındayız ve bir çözüm bulmayı hedefliyoruz." dedi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder