24 Nisan 2012 Salı

EVİM ŞAHANE EKİBİNDEN EĞİTİME DESTEK


MÜHAM

Hafta içi her gün 14:30 da Kanal D de yayınlanan, konsept gereği farklı evleri yenileyen evim şahane programı bu kez de bir okulu yenileyip eğitime destek verdi.


Evim şahane ekibinin yürütmüş olduğu bu proje kapsamında Sarıyer de bulunan Gümüşdere İlköğretim Okulu yenilenerek öğrencilerin hizmetine açıldı.Milli Eğitim Bakanı, Sarıyer Belediyesi ve pek çok ünlünün de katkıda bulunduğu okul yenileme çalışması 6 günde tamamlandı.Konuyla ilgili olarak; Okulu Müdürü Abidin Narman’ın  yaptığı açıklamada, okulun tepeden tırnağa yenilenerek bambaşka bir çehreye kavuşacağını, bundan dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek, "Okulumuzu her şeyiyle yeniliyoruz. Sadece fiziksel artılara değil, akıllı tahta ve benzeri eğitim araçlarıyla teknolojik donanıma da kavuşacağız. Gümüşdere İlköğretim Okulu çağdaş bir görünüm kazanacak ve bundan sonra öğrencilerimize çok daha iyi şartlarda eğitim verme şansımız olacak" dedi. http://haber.kanald.com.tr/GaleriDetay.aspx?GaleriId=3096&Sayfa=1



Ayrıca konuyla ilgili; Milli Eğitim Bakanı Ömer DİNÇER de Evim şahane ekibinin yürüttüğü bu projenin kendi bünyelerinde yürüttükleri , “Okullar Hayat Olsun” projesi ile benzerlik gösterdiğini ve bu proje ile bilgisayar laboratuarlarının ve kütüphanelerin birleştirileceğini belirtti.






                                                                                                                                    ESRA PAŞALI
                                                                                                                                  070503029 HİT-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder