23 Nisan 2012 Pazartesi

Karadeniz'de fıkra gibi ev

Rize'nin İkizdere ilçesinde kendi arazisi üzerinde ev yapmak isteyen Mustafa Çilo, ev yapacağı yerde bulunan telefon direğini kaldırtamayınca inginç bir çözüme başvurdu.
Müham
Karadenizlilerin ilginç ev yapılarına bir yenisi daha eklendi. Bir yıl önce evi yanan Mustafa Çilo, kendi arazisinde yeni bir ev yapmaya karar verdi. Fakat evi yapacağı yerde mahallenin telefon kablolarının bağlı bulunduğu direk önüne engel oldu. Mustafa Çilo telefon direğinin kaldırılması için ilçedeki kurumlara dilekçe verdi. Direğin kısa sürede kaldırılacağını düşünen Çilo, evin temelini atmaya başladı.
Dilekçelerden bir sonuç alamadı. Evi yandığı için inşaatı kısa sürede bitirmek isteyen Çilo, evinin yapımına devam etti. İlgili kurumlara tekrar dilekçe yazdı. Ancak kurumlardan yine ses çıkmayınca Mustafa Çilo, telefon kablolarını evin içinden geçirerek inşaatı tamamladı.
   Çilo yaptığı açıklamada, "Evim yandı ama yine de yanmış evde kalmaya devam ediyorum. Baharın gelmesiyle yeni bir ev yapmaya karar verdim. Evi yapacağım yerde köyün telefon kabloları geçiyordu. Telefon direğinin kaldırılması için Türk Telekom'a dilekçe yazdım. Bugün geleceğiz yarın geleceğiz dediler ama gelen giden olmadı. Ben de nasıl olsa gelir direği kaldırırlar diye inşaata devam ettim. Şimdi yetkililerin gelip telefon kablolarını kaldırmalarını istiyorum." dedi.






  








İhsan TEKİN 070503046 HİT-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder